Karijini NP / 80 Mile Beach

Mir si ds Tom Price ä Mine ga besichtigä. Es isch würklich sehr idrüklich gsi wie gross di Fahrzüg si. Eis vo denä Gfährt suuft allei uf 1 km 20 Liter Moscht, da si mir auso mitem Hilux no sehr guet bedient :-) Nach dr Mine hei mir üs ufä Wäg i Karijini NP gmacht. Üsä Campground isch sehr abglägä gsi u mir hei ir Einsamkeit ä sehr schönä Sonnäuntergang chönä bewunderä. Am Abä het de ds Isi di erschti grösseri Panikattackä wägerä Spinnelä gha. Die het üs leider dr Wäg krüzt. Gmäss dr Beschriebig vom Isi isch sie riese gross gsi u het dicki, wiisi Bei gha..... :-) Am nächschtä Tag si mir den id Schluchtä vom Karijini NP gangä, nacherä aschträgendä Wanderig hei mir üs idä wunderschönä Natur-Pool's chönä erfrüschä. Nachem Mittag hei mir üs den ufe Wäg über Port Hedland a 80 Mile Beach gmacht. Zmitts im niergendwo hets ä mega schönä Caravanpark gha. Am Abä hei mir dert einä vodä schönschtä Sunnäuntergäng gseh.