Sea Lions / Nambug NP

Miterä riesigä Vorfreud hei mir üs am Sunntimorgä ufä Wäg richtig Green Head gmacht. Mir si härzlich im Huus vom Rod empfangä wordä. Dr Rod isch scho 72gi u macht sie Sea Lions Tour eigentlich nur no zur Freud. Nur dür nä Gheimtipp si mir uf dä cho, wöu Wärbig macht är eigentlich keni u o sis „Büro“ hei mir chum gfungä. Mir hei üs mega gfreut wo mir vo ihm erfahrä hei das mir di einzigä zwöi für dä Tag si. Normalerwiis macht är die Tour ersch ab 4 Pärsonä. Aber be üs het är ä Usnahm gmacht. Mit sim Böötli si mir ca. 20 Minute zur Inslä usä gfahrä. Dr Rod isch dr einzig wo zu derä Seelöiä-Kolonie geit. Es isch die zwöit gröschti Kolonie vo Weschtaustralien. Chum hei mir üs derä Inslä gnecheret, si scho di erschtä Seelöiä freudig is Wasser gschprungä u zum Boot gschwummä. Mir si über 1.5 Stund mit denä Selöiä am schwümmä und spiele gsi. Sie hei mega freud wemä chli Radou im Wasser macht wie zum Bispiu ufs Wasser schla oder Rollä träiä. Sie machä eim de aues nachä. Sie heis o luschtig gfungä wemä sä probiert het ds fa, wöu den hei sie eim när zeigt wär dr schneuer im Wasser isch :-) Zersch isch vorauem dr chlii u sis Mami mega verspielt gsi. Aber när si ono drü grösseri Bullä ( ca. 2.5 Meter läng ) cho u si genau glich verspielt gsi wie di jungä. Das isch eis vodä schönschtä Erläbniss gsi uf üserä Reis. Am Nami si mir när i Nambug NP ga Pinnacles ga luegä.

 

Geschter hei mir zerschtä mau chli schlächts Wätter verwütscht, bis jetz hei mir jedä Tag Sunnä pur gha. Mir hei churz vor Perth no ä Abstächer i Yanchep NP gmacht. Dä Nationalpark isch bekannt für sini Koala’s u Känguru’s.

 

Am Nami si mir weder ds Perth be Ueli u Marlise acho, es isch fasch wie es heicho gsi :-)

 

Die letschte 6 Täg vebringä mir jetz no hiä ds Perth u Umgäbig. Jetz machä mir üs grad parat für uf Fremantle. Mir wärdä sicher ändi Wuche de nomau chli Fotis ufä ladä.