Bye Bye Australia :-(

Leider isch o di schönschti Reis mau ds Änd L

 

Mir höcklä jetz grad ds Perth am Flughafä u wartä ufs Bording. Dr Flug startet am 22.05 u mir sötä när morn am 12.30 ds Chlotä landä. Dr Klimaschock isch scho vorprogrammiert, hüt si mir nomau bi 34 Grad am Coogee Beach gsi u morn versinke mir öpä de scho fasch im Schnee. Es isch eifach genial gsi hei mir di letschte 6 Täg no bi Ueli & Marlise dörfä si, hei dasmau gnuä Zit gha für Perth und Umgäbig ds erkundä. Es isch u bliebt eifach eini vodä schönschtä Gägendä wo mir bis jetz gseh hei.

 

Mir wettä üs uf däm Wäg nomau härzläch bi Ueli & Marlise bedankä. Sie si üs scho bir Planig mit Rat u Tat zur Sitä gstangä u das mir ire Hilux hei dörfe bruchä isch natürlech dr Hammer gsi. O das mir hie während sächs Täg hei dörfe Wohne u dir immer so fein kochet heit, isch für üs nid säubverständlech. Merci viu viu mau!!!

 

Mir hoffä das mir euch mit üsem Blog o chli a derä Reis hei chönä la teilha u wetä üs für die viele Kommentär u Gästebuechiträg bedankä. Mir freue üs euch weder ds gseh.

Mir wei no ned ga ...
Mir wei no ned ga ...