Coral Bay

Am zwöite Tag im Cape Range NP si mir am Morgä früech am Yardie Creek ga wanderä. Da mir scho am 06.30 gstartet si, si mir ganz allei für üs ungerwägs gsi. Wobie ganz allei si mir den glich ned gsi. Mir hei dert extrem viu Kängurus gseh, mit eim wärä mir fasch zämä gstossä, wöu mir u ds Känguru üs ned gachtet hei das mir dr glich Wäg wei nä, mir gloube zwar, dass ds Känguru no fasch chli meh verchlüpft isch aus mir J

 

Am gliche Tag si mir när richtig Coral Bay ufbrochä. Hei hie ä wunderschönä Campingplatz verwütscht ( mit Gras u Palme! ) bis jetz si mir eher rotä Sand u vertrochneti Gebüsch gwöhnt gsi. Ca. 1.5 km vom Badestrand entfernt, isch zur Zit dr Bruetplatz vodä Riffhaie. Das einmalige Naturschouspiel si mir natürlich ga aluegä. Es isch zwar scho chli es komisches Gfüeu gsi wemä so bis zudä Chnöchlä im Wasser schteit u nur 5 Meter vor eim um di 20-30 Haie ihri Kreise ziä.

 

Hüt hei mir Tour mitem Glasbodäboot gmacht. Ungerwägs hei mir d’glägäheit gha am üsserä Riff ds schnorchlä. D’isä u ig si chli inä angeri Richtig ga schnorchlä aus di angerä Touris, was sich im nachhinein aus wahrä Glücksfau entpuppt het. Mir hei nämlich zwöi Wasserschildchröt enteckt u hei mir denä chönä schwümmä. Sie si überhoupt ned gstresst gsi u mir hei bis ufnä meter a sie härä chönnä. Das isch es Erläbniss wo üs ewigs wird i Erinnerig bliebä. Leider isch genau hüt morgä üsi Ungerwasserkamera kabutt gangä L Darum hei mir das Erläbniss ned bildich chönä feschthautä. Aber hei när ufem Glasbodäboot no d’glägäheit gha ä Schildchrot u ä Rochä ds fötelä.